Wednesday, January 25, 2012

Menepis Penolakan Mantap 117

Penolakan :
"Saya tak percaya anak belajar sorang-sorang, saya lebih suka guru mengajar anak-anak saya"

Menepis Penolakan:
Saya paham apa yang you maksudkan. Alhamdulillah, you patut bersyukur sebab you mampu nak tanggung guru tuisyen datang ke rumah ajar anak you namun bagi orang-orang yang susah di luar sana, inilah kos yang paling rendah dan mampu mereka tanggung untuk semua subjek hanya RM66 sebulan.

Saya pasti you ramai kenalan dari mereka yang kurang berkemampuan untuk jimat guna program ni. Boleh tak beri saya 2 atau 3 contact list you untuk saya hubungi?. Saya pasti you ramai kenalan sebab you famous.

(Bila kawan yang dia kenalkan nak join, call balik dia... cakap orang tu nak join... jadi you kena join sebab i nak letak orang tu bawah you)

No comments:

Post a Comment