Wednesday, January 25, 2012

Menepis Penolakan Mantap 118

Penolakan :
"Saya lebih rela mengajar anak di sebelah saya & saya tak percaya program ini boleh membantu anak saya"

Menepis Penolakan:
Saya setuju apa yang you cakapkan! Dulu I pun sama fikir macam you tapi saya nak kongsikan sesuatu pada you.

La ni kita masih hidup, boleh lagi bantu anak belajar... esok lusa kita tak pasti, jadi siapa yang nak ajar anak kat sebelah?

Ni pengalaman saya 2 tahun lepas, kawan baik saya berfikir sama macam yang you fikir namun ajal dia sampai kena kanser usus 6 bulan yang lepas, jadi siapa yang ajar anak dia sekarang?

Sekurang-kurangnya jika you beli, jadi apa-apa pada kita anak kita boleh berdikari sendiri guna program ni malah silap2 bila anak you besar nanti cakap, Alhamdulillah ibu beli Score A sebelum menutup mata supaya mereka senang ulang kaji pelajaran guna sistem berkesan.

No comments:

Post a Comment